czwartek, 2 października 2014

Szambo betonowe - czujnik napełniania

szambo betonowe
Każdy właściciel szamba betonowego powiniene zaopatrzyć się w specjalny czujnik alarmowego poziomu szamba, deszczówki czy innych cieczy przewodzących. To nowoczesny sygnalizator przewodowy, zwany jako czujnik napełnienia.

Jego montaż odbywa się poprzez zastosowanie przewodu dwużyłowego, który wyprowadza się z mieszkania i prowadzi do zbiornika. Przewody łączy się następnie z sondą i odbiornikiem. Do czujników jest dołączony zasilacz, który podłącza się w mieszkaniu, na przykład w garażu.

Jeśli sygnalizator otrzyma sygnał o zapełnieniu się zbiornika, czyli Szambo Betonowe będzie pełne, zostaną wysłane alarmy dźwiękowe i świetlne. Dźwięk można wyciszyć, natomiast sygnalizator będzie działał do czasu, aż ciecz wróci na poziom niższy od alarmowego, w szambie. Ten poziom alarmowy ustala się podczas montażu sondy w zbiorniku, zawieszając go na odpowiednią wysokość.

3 komentarze:

  1. Takie czujniki to absolutna podstawa jeśli nie chcemy przelać szamba. Dlatego ja zawsze mam w pogotowiu również pompę szlamową https://www.dostudni.pl/pompy-zatapialne-szlamowe-do-odwodnien,c22.html gdyby naszła potrzeba szybkiego wypompowania nadmiaru.

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno samo już posiadanie szamba jest dobrą opcją, ale również musi być ono właściwie podłączone. W takich sytuacjach ja polecam od razu świetnego hydraulika z https://rost.wroclaw.pl/ do którego ja również mam pełne zaufanie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Warto przyznać, że każdemu z nas na pewno zależy aby cała instalacja wodna działała jak należy. W takim przypadku ja jestem zdania, że wezwanie hydraulika https://fachowenaprawy.pl/ zawsze będzie najlepszym rozwiązaniem.

    OdpowiedzUsuń