czwartek, 2 października 2014

Szambo betonowe - montaż w 1 dzień


szamba betonowe

Większość domów jednorodzinnych decyduje się na zastosowania najbardziej pojemnościowego szamba, które ma możliwość obsłużyć okoliczny szambowóz. Dlatego najlepszą propozycję stanowi Szambo Betonowe 10 m3. Na sam początek dokonuje się zamówienia szamba i ekipy, która zajmuje się jego montażem. Zadanie gospodarcza, właściciela nieruchomości, polega na minimalnym przygotowaniu otworu w ziemi. Cały montaż zajmuje kilka godzin. 

W pierwszej kolejności koparka wykopuje otwór, oczywiście najgłębsze odkopywanie warto zostawić przed montażem szamba. Po kilku godzinach powinien dojechać dźwig, który podniesie szambo z tira i zostanie umieszczone nad otworem. Kiedy szambo zostało już wstawione, należy zająć się pokrywą.

Następnie dochodzi montaż rury od domu do szamba i uszczelnienie wszystkiego. Stalowe zamknięcia kończą całą pracę. Na samym końcu decydujemy się na opłacenie całej ekipy i wszystkich pracowników. Ocenia się, że koszt takiego montażu, wraz z zakupem szamba, wynosi 5 000 zł. 

Oczywiście należy sprawdzić czy szambo posiada odpowiednie certyfikaty. Tą dokumentację należy zgromadzić, aby następnie ją złożyć przy oddawaniu budynku do użytkowania. 

3 komentarze:

  1. Osobiście u mnie jest przyłącze kanalizacyjne miejskie więc mogłem być pewny, że nie będę zakładał szamba. Mimo wszystko zasada działania jest wszędzie taka sama. Oczywiście w tych obydwu przypadkach może zaskoczyć nas za każdym razem jakaś niespodziewana awaria. Wtedy wiem, że pomoc od https://www.stankan.pl/ jest najlepszym wyjściem z tej sytuacji.

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie u mnie montaż także się odbywał w ciągu jednego dnia i jak do tej pory wszystko działa znakomicie. Jednak przy okazji także kupiłem zestaw hydroforowy https://www.dostudni.pl/zestawy-hydroforowe,c11.html gdyż nigdy nie mamy pewności kiedy trzeba będzie przepompować jakaś wodę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeżeli faktycznie decydujemy się na takie rozwiązanie to dla mnie również bardzo ważne jest to aby wiedzieć komu zlecić wszelkiej maści prace przyłączeniowe. Ja w takich momentach dzwonię po hydraulika https://warszawskihydraulik.pl/ i nigdy z tym żadnych problemów nie miałem.

    OdpowiedzUsuń